Przestrzeń jest niebieska :)

15:55 Tanesa 0 Comments

"Przestrzeń jest niebieska i latają w niej ptaki" 
         To zdanie cały czas doprowadza mnie do śmiechu:) Dlaczego? Była to jedna z definicji przestrzeni wałkowanej przeze mnie na studiach, potem przerodziła się w znak rozpoznawczy jednej z naszych koleżanek, która na pytanie o przestrzeni od razu powiedziała, że jest ona niebieska, no i oczywiście, że latają w niej ptaki.
    W sumie jak spojrzałam na moje kolejne dzieło, to od razu przypomniała mi się wysławiona przestrzeń:)
       Moje kolczyki utworzyłam z sznureczków sutasz w kolorach granatu, błękitu, bieli oraz srebra. Owinęłam nimi piękne turkusowe owale z akrylu. Całość uzupełniona jest drobnymi koralikami TOHO. Wszystko tylko w minimalnym stopniu podklejone oraz obszyte białą skórą.
Aż chce się patrzyć w niebo :)





You Might Also Like

0 komentarze: