Brown & Gold

15:08 Tanesa 1 Comments

     Zmienność barw i kolorów mojej biżuterii jest wyraźnie widoczna - ale cóż takie zmienne już są kobiety.
     Kiedyś widziałam na pewnym blogu z biżuterią "kolekcje". Jeżeli miałabym do tego podejść to chyba moje kolejne "dzieło" można by zaliczyć do kolekcji "Elegant". No cóż tym razem zakręciłam coś eleganckiego może nawet coś w stylu ślubnym.
     W skład tego kompletu wchodzą eleganckie kolczyki oraz dopasowany do tego wisior. Wszystko w kolorze bieli, ecru, jasnego beżu i brązu. Detale??? Tym razem nićmi sutasz owinęłam perły Swarovskiego w kolorze Brown i Gold oraz kryształki Swarovskiego w kolorze Crystal oraz Crystal Bronze Shade. Całość uzupełniłam gdzieniegdzie drobnymi koralikami TOHO w złotym odcieniu. Wszytko tylko w minimalnym stopniu podszyłam brązowym filcem.

Voilà



 

 



  


You Might Also Like

1 komentarz: